Alweer bijna voorbij - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Brendie en Nicole Oosterbroek - WaarBenJij.nu Alweer bijna voorbij - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Brendie en Nicole Oosterbroek - WaarBenJij.nu

Alweer bijna voorbij

Blijf op de hoogte en volg Brendie en Nicole

11 Mei 2013 | Kenia, Mombassa

Het is alweer onze laatste dag op Tiwi beach. Nog even genieten dus. Morgen vliegen we naar 'huis'. In Nairobi waar we nog een weekje blijven. We hebben nog veelte doen.
Zo willen we nog naar Nyeri waar de kinderen vandaan komen, Clay wil wel weer eens zien waar hij vandaan komt.
Verder hebben we nog steeds de kleren voor het weeshuis van Marjolein in ons bezit, die zullen we ook volgende week weg brengen, dat is ook weer een dag.
We moeten nog spullen bij Julius ophalen om mee te nemen naar Nederland voor de Stichting van Chantal en Gerwin
Alice moet nog een keer naar de kapper zodat Nicole er voor 4 weken vanaf is.
En we moeten nog op bezoek bij Jane.
Nog heel wat te doen dus de komende week.

De strakblauwe lucht van vanmorgen is verdwenen en heeft weer plaats gemaakt voor regenbuien. Daarom hebben we de kinderen op bed gelegd om te gaan slapen, ze zijn doodop, vooral Clay die met elke sport mee wil doen en tussendoor nog even gaat zwemmen.
Ondertussen kan ik (Nicole) dan lekker rustig beginnen met inpakken en dit verhaaltje schrijven.

We moeten morgenvroeg het vliegtuig van 09.0 vanuit Mombasa halen en het is ongeveer een 1,5 uur rijden vanuit Tiwi beach naar het vliegveld ( inclusief de Ferry boot).

Ondanks de regen hebben wij en vooral de kinderen het hier prima naar ons zin gehad, dit hotel ' Armani Tiwi Resort' is echt een aanrader voor mensen met en zonder kinderen.

Groeten Brendie en Nicole

• 11 Mei 2013 - 16:08

De Duiven:

Jaja wat is nou 3 weken eigenlijk toch helemaal niets als je in Kenia zit.
    Geniet nog maar van jullie laatste week daar voordat je het weet is dat ook voorbij hopen dat je nu wat beter weer krijgt.

Ps. Doe Marjolein de groetjes van ons.

De Duifjes