Woensdag en donderdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Brendie en Nicole Oosterbroek - WaarBenJij.nu Woensdag en donderdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Brendie en Nicole Oosterbroek - WaarBenJij.nu

Woensdag en donderdag

Blijf op de hoogte en volg Brendie en Nicole

07 Mei 2013 | Kenia, Nairobi

Koninginnedag is voorbij, we hebben eindelijk weer eens een koning, geweldig. Net als heel Nederland zijn ook de Kenianen enthousiast. Zie het krantenknipsel in een Keniaanse krant.
Woensdag morgen hebben we een afspraak gemaakt met Julius die we wat meegenomen spullen geven in opdracht van Chantal voor hun Stichting.
Het zwembad van opa en oma was inmiddels gemaakt en toen Benji dat hoorde rende hij naar boven en kwam hij al heel snel weer naar beneden gerend met zijn zwembroek aan en zijn bandjes in de hand. We hadden hem helemaal niet weg zien glippen. Andere kids ook de zwembroeken aan gedaan en ja hoor daar gingen ze, hoppa het zwembad in (wat ons te koud was).
Na het zwemmen, wat niet zo heel lang duurde, zijn we naar de Nakumatt Junction gereden waar we hadden afgesproken met Julius. Irene was er ook.
De kinderen waren zeer druk, dus de ontmoeting met hem duurde niet lang.
Daarna weer naar huis een beetje relaxen en op de tablets spelen. Na het eten, hop naar bed.
Donderdag,
Een beetje een rare dag. Irene had gevraagd of Nicole meeging naar het olifantenweeshuis samen met een ander adoptiestel, maar omdat we tijdens de adoptie van Benji daar wel 6 keer zijn geweest, hebben we dat voorlopig wel gezien.

We gingen dus met Brendie mee naar het project van Arjan; een garage/Schadeherstel bedrijf. Superinteressant voor Nicole omdat ze bij het beste Schadeherstel bedrijf in Zwolle Noord werkt. Brendie gaat op verzoek van Arjan bij dat project kijken omdat ze er een betonvloer willen hebben en Brendie daar ervaring mee heeft (zie adoptie Benji).
Nadat we daar geweest zijn zijn we door gereden naar Cedar Springs om Chris te spreken en te kijken hoe het daar is. Het was niets veranderd, maar of dat een goed teken is?

Daarna weer naar huis en door naar Jolly Rogers waar we Irene en Elaine zouden zien. Maar eerst moesten we voor Anneke wat afgeven bij de winkel. Het stond nog niet klaar dus ging Nicole de mensen die het gereed moesten maken maar wat opjutten. Hurry up, we're waiting for it!! Wat nog waar was ook.
Spullen afgeleverd bij de winkel en op naar Jolly Rogers waar we een gezellige middag hebben gehad met Irene, Arjan en Elaine.

Brendie en Nicole

• 07 Mei 2013 - 10:40

Rolinda:

Fijn dat het zwembad weer gemaakt is, kunnen de kids tenminste lekker zwemmen en laten zien dat ze een zwemdiploma hebben.
    Veel plezier verder in Mombassa en Nairobi

Rolinda

• 07 Mei 2013 - 17:12

Fam.Duif:

Hèèèèè Familie,

Zie dat jullie al weer heel wat hebben gedaan, en dat van koninginnendag hebben wij het op tv gezien de school waar de kinderen op hebben gezeten was er op.
    Het was er redelijk druk Marcel zag het gelijk en het was alsof we er pas nog waren geweest zo herkenbaar.(en gelijk jaloers natuurlijk) jullie wel en wij niet.
    Nou geniet er maar lekker van.

De Duifjes

• 07 Mei 2013 - 22:29

Pa En Alie:

Lieve Familie

Het gaat helemaal goed met jullie,genieten maar.En met de kinderen ook.
    Alice mooi!!!!
    Veel PLezier in Kenia!!!!!!!!

Pa en Alie